Veelgestelde vragen,

Hier beantwoorden we de meestgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen, heb je iets specifiekers, of wil je liever even bellen of mailen? Neem dan gerust contact met ons op via de knop hieronder of via de contactpagina. We staan je graag te woord.

Zijn er echt geen kosten aan jullie service verbonden?

Nee, wij rekenen geen kosten aan de service. (Plaatsen, aanvullen en onderhouden.)

Je betaalt natuurlijk wel als je producten uit de automaat koopt ;).

Kan ik een automaat van jullie bij mij op locatie krijgen?

Ja, we zoeken altijd nieuwe locaties!

Neem contact met ons op om de mogenlijkheden te bespreken

Hoe snel kunnen jullie een automaat plaatsen?

Binnen 2-4 weken na akkoord kunnen we leveren en installeren!

Is er stroom nodig op de locatie van de automaat?

Ja, er is een standaard stopcontact nodig (230 volt).

Onze automaten zijn bovendien energiezuinig, dus ze verbruiken niet veel stroom.

Kan de automaat buiten staan?

In principe richten we ons op binnenlocaties.

Voor buitenlocaties zijn er speciale automaten nodig, en daar denken we graag over mee. Is er bijvoorbeeld een overkapping of beschutte plek? Dan gaan we graag in gesprek over de mogelijkheden.

Hoe zit het met de veiligheid en vandalismegevoeligheid?

Onze automaten accepteren alleen contactloze betalingen, dus geen muntgeld of briefjes.

Dat maakt ze minder interessant voor vandalisme. Daarnaast letten we goed op de locatie en kiezen we bewust voor veilige plekken.

Hoe werkt betalen bij jullie automaten?

Heel gemakkelijk,

je kunt contactloos betalen met je pinpas, telefoon of smartwatch.

Hoevaak controleren jullie of alles nog werkt?

We monitoren onze automaten op afstand,

als we een storing of melding binnenkrijgen zorgen we dat we het probleem zo snel als mogelijk oplossen. Ook kijken we de automaat fysiek altijd na wanneer we hem bijvullen.

Wat gebeurt er als de automaat een storing heeft?

Geen zorgen, storingen lossen we zo snel mogelijk op.

Vaak krijgen we automatisch een melding, of iemand meldt het via de QR-code op de automaat. We proberen het eerst zelf op te lossen. Lukt dat niet, dan schakelen we een monteur in. Ons doel: binnen 48 uur is alles weer draaiende. Want zolang de automaat het niet doet, verkopen we ook niets dus we hebben er zelf ook baat bij.

Wat als een product blijft hangen in de automaat?

De kans is erg klein, maar voor het geval dát, bevat de machine een sensor die aangeeft of een product is uitgegeven of niet, als dat inderdaad niet het geval is wordt de betaling meteen teruggestort. Daarnaast bevat de machine onder andere ons service-telefoonummer en een qr-code voor wanneer er grotere problemen optreden.

Verkopen jullie alleen frisdrank en snacks met jullie machines?

Dat hangt af van waar de meeste behoefte aan is op de locatie.

De ene locatie wil ook graag wat non-food items zoals opladers, de andere locatie wil het liefst veel gezonde keuzes. Wij vinden het belangrijk dat we iedereen van dienst kunnen zijn, dus alles is bespreekbaar!

Kan ik een specifiek product aanvragen voor in de automaat?

Ja, dat kan zeker! 

Als je een verzoek hebt denken we graag mee en kunnen we het assortiment aanpassen.

Heb je andere vragen? We staan je graag te woord!